fina fina vänner

För två timmar sedan åkte mina fina vänner härifrån efter att ha varit här. Vi åt lussebullar, knäck, vörtbröd och drack glögg och julmust.
De hade så fina presenter med sig!

Av Sanne och Elin fick jag ett sådant set som man gör fot och handavtryck i sedan med bebis. Verkligen en toppenpresent! Av dem fick jag även rumpsalva till bebis, haha.

Av Moa fick jag en rosa fleecemjukisdress som är så gosig och fin! Den har jag klämt på många gånger på h&m men aldrig köpt.

Av Karro fick jag en babybok, en sådan där man skriver in t.ex första stegen och ultraljudsbilder. Även det en superpresent som jag verkligen kommer kunna använda och är så roligt att ha.

Och av bästa Malin fick jag två par strumpor till bebis, en sparkdräkt och en jättefin body!

Jag har så fina fina fina vänner. Tack så mycket till er!! Mini kommer att ha många fina "tanter" att te sig till.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback