buffé med fint sällskap

Vår vän bjöd oss på mongolisk buffé, supergott och trevligt var det!

Nu är vi som ni kanske förstår hemma igen och jag har hunnit göra mig bekväm med täcke i soffan. Har haft lite sammandragningar under kvällen så pustar ut nu.

Har kommit på hur jag ska uthärda den sista månaden nu! Jag ska köpa mig en ny fin mjukisdress, som jag ska bo i i stort sett. Sedan ska jag vara lycklig över att vi ska beställa vår nya vagn och sedan längta efter den. Jag ska vara lat, såsom min visa kusin rådde mig till. Jag ska gå i skolan, komma hem, sova, äta middag, vila och sova. Därimellan ska jag försöka få med promenader för att jag inte ska bli alltför stel och fet..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback