världens bästa pojkvän


Apelsinbåter
Körsbärstomater
Vindruvor
Äppelbåtar
Citronbåtar(!!)
Morrotsstavar
Kiwi
Passionsfrukt(gömd under berget)

Har jag sagt att jag har världens bästa pojkvän? Detta är vad han dyker upp med när jag frågar om film och cola. Det är tur att jag har denna man, för annars skulle jag gå under, om inte utan kärlek så utan alla vitaminer som han lyckas få i mig.
Nu ska jag dricka upp min färskpressade apelsinjuice, hälla upp ett glas cola och doppa morotsstavarna i dippen som han också köpte(!!), krypa ner i soffan och se på film med min man.


Sånt gör en så GLAD! Hoppas ni får en mysig kväll! kramar

2009-08-22 // 22:54:48

sjukt fin blogg

2009-08-22 // 22:58:41

Vilken härlig blogg :)

Hoppas allt är bra med dig?

2009-08-23 // 09:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback