typiskt!

Jag somnade kanske vid ett inatt. Med klockan satt på 11 räknade jag med 20 timmars sömn, men vem tror ni har vaknat en gång i kvarten sedan klockan åtta? Jo jag, med tankar om barn, skola och Max har jag vaknat konstant och förbannat mig själv samtidigt som fantasierna fortlöpt för att jag inte bara har kunnat sova.
Så nu ligger jag här i sängen, pigg som mört och ska strax börja dagens process. Det ska framförallt duschas, och sedan frukost som jag kan stå mig på länge eftersom vi inte får någon lunch i skolan idag. Sen ska det ju såklart sminkas, och eftersom jag finner det så roligt så drar det alltid ut på tiden.
Sedan ska jag ju hitta något att ha på mig, vilket inte alltid är lika lätt! Nu börjar jag verkligen behöva ett par mammajeans, och de nedanför tycker jag är riktigt snygga faktiskt. Så det blir väl snart en investering.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback