trött i skolan

Nu har vi lunchrast och jag sitter helt utslagen och väntar på att lektionen ska börja igen. Ja jag är trött. Max kom inatt, vid halv ett(1!!) och då hade jag ju såklart inte någon lust att sova så vi var väl vakna till kanske halv två. Att sedan gå upp åtta imorse tog emot, men nu har effekten av den dåliga sömnen verkligen slagit till. Jag är trött, och det blir inte bättre av att vårat klassrum är längst upp i skolan som är ungefär 5 våningar, utan hiss!
Efter skolan ska jag åka med Sanne och köpa skötbordet på Coop, sedan hem och mysa med Maxen förhoppningsvis. Det blir nog dessutom en tidig kväll då jag just nu är så trött så att mina ögon går i kors!



Bjuder på en bild på min bästaste från ett fotoprojekt vi hade. Just den här bilden lade jag ner mycket tid på! Haha, märks det att jag är stolt?
 Bilden är copyrightskyddad och tillhör mig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback