sluta finnas i mitt liv!

Som jag tidigare nämnt här så har jag en väldigt ansträngd relation till min "mamma", eller rättare sagt; den existerar inte ens, förutom några små irriterande mail då och då. Jag har gjort klart att jag INTE vill ha någon kontakt med henne för att jag är en process som jag inte vill att hon ska beblanda sig i. Den processen innefattar det dilemmat jag har med att min dotter ska ha en mormor, men jag har inget intresse av att ha en mamma.
Nu har jag fått veta att hon läser min blogg. Jag vill bara kunna porta henne härifrån, det här är MITT, mitt liv, mina tankar och min graviditet som jag inte vill att hon ska ha någon rätt till! Så Ingela, varför sticker du bara inte och låter mig vara ifred!? För du spelar med rätten om få träffa ditt "barnbarn" genom att aldrig låta mig vara ifred. Jag är så trött på det här nu. JAG har inget personligt intresse för kontakten med dig, men det är i egenskap av min dotter som jag har det, men du försvårar det hela något fruktansvärt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback