skrattretande

Under graviditeten har jag fått många underliga och roliga frågor angående just graviditeten, men de som följer nedanför är de absolut bästa och minnesvärda

Kan man ens ha sex när man är gravid? Finns det inga speciella gravid-ställningar?

Du äter väl ppiller? Annars kan du ju bli gravid igen, samtidigt?

Inte så många extrema, men just åvanstående fick mig att tappa hakan. Det inser hur folks hjärnor fungerar konstigt ibland. Inte för att jag är den smartaste av människor och ständigt ställer intelligenta frågor i och för sig.

För er som faktiskt inte vet svaret:
Man kan ha vanligt sex, men vissa bes hålla tillbaka på sexet mot slutet av graviditeten då det sägs sätta igång en för tidig födsel.
Nej ppiller ska man inte äta under graviditeten, och chansen att bli gravid IGEN är i princip noll, även om jag hört om enstaka, en på miljarden, fall där det skett.


Haha men va?! Vet folk verkligen ingenting eller? :p

2009-08-26 // 22:42:29

HAHAHAHAHA KLARA! HAHAHAHAHA!

2009-08-26 // 22:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback