sista svängen

NU är jag hemma från Finland där jag varit i 6 dagar nu med Maxen. Vi har mest bara tagit det lugnt i hans morföräldrars hus och ätit husmanskost! Däremot har jag dragit på mig en förkylning som tar musten ur mig.
Nu är det skönt att vara hemma och få vila upp sig inför skolstarten.
Imorgon firar jag och Maxen tre och ett halvt år och ska spendera dagen i varandras sällskap. Senare under helgen är det släktkalas för min farmor som fyllt 80, de kommer hit från Norrland.

Nu är det sälja kameran som gäller, det kommer en tjej och köper den om en halvtime, äntligen! Det ska bli skönt att bli av med den, för att sen kunna köpa en ny behändig digitalkamera!


Har saknat dig, så skönt att du kommit tillbaka! Härligt med ny kamera, då kanske man får se fler bilder:)?

2009-08-13 // 21:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback