såklart

Jo men visst ska inte programmet som medföljer fungera på MAC datorer, det är ju självklart. Det är ett visst program som man får med för att installera på datorn, går detta? Nej, men det hade vi ju alla klurat ut redan. Visserligen går det fortfarande att överföra bilderna från kameran till datorn men jag går miste om programmet, som jag inte vet om det är användningsbart! Nu ska jag hänga läpp och ta mig en dusch, göra mig i ordning och slänga in dagens bild.. Men innan dess ska jag alltså HÄNGA LÄPP!


kul med lite bilder =) och måste säga att jag fullkomligt älskar din blogg =) den är så mysig, sparar den alltid bland de sista på bloglovin. bruka ju försöka spara det bästa till sist, hehe!

2009-08-22 // 13:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback