rörd till hjärtat

Det är människor som ger komplimanger som känns uppriktiga som utan barmhärtighet slår sig in i mitt hjärta. Där är mitt nakna hjärta, och dessa personer smeker det med ett finger, då lyfts min bröstkorg upp och huvudet tippas bakåt, och jag andas djupt för det är den känslan som får mig att rysa längs alla ytor av min kropp. Jag tar den rörande handem, sluter mina händer runtom den, även om det är en människa jag inte känner, pussar den lätt och klämmer den med värme, för att försöka föra över lite av den lycka jag precis fått uppleva.
Tack Natalie, för dina ord. För oavsett hur lite eller mycket man skriver här, lämnar fina och varma ord tar jag till mig dom, oavsett vem du är, var du är eller varför du bestämde dig för att lämna ett avtryck här i min värld där jag samlar allt mitt.
Tack



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback