request

Jag fick en förfrågan om att skriva om bilbarnstol, barnvagn, kläder och annat till lilla knoddisen i magen.

Angående barnvagn har vi ett löfte om att få en vagn av max pappas kusin. Hon fick den av Max föräldrar när Max syster hade växt ur den. Det är en helsvart emmaljunga med justerbart handtag, sitt och liggdel och tilbehör. Denna ska vi alltså då de inte längre har användning för den. När vi får den ska vi alltså se hurdan den är, om den är fräsch ska vi självklart ha den, vi sparar mycket pengar på det. Om den är sunkig har vi nog tänkt köpa en ny vagn. Då har jag sett en väldigt fin Brio vagn och en gullig Emmaljunga som jag kan tänka mig.
Vagnen är en 02-a som tydligen ska vara fräsch men jag känner mig lite skeptisk till en så använd och gammal vagn. Men det är definitivt bättre än ingenting, väldigt mycket bättre.

Bilbarnstol har vi ännu inte tänkt på, men vi får väl i sinom tid ta oss iväg för att inhandla en liten bilbarnstol som är säker.
Kläder har vi faktiskt bara köpt två plagg av! En vit mjukisdress och en grå mysig overall. Det känns svårt att köpa även om jag nu har gått så långt. Jag kan aldrig bestämma mig om vad jag vill ha. Men tanken är att inte köpa så mycket i de minsta storlekarna för de kommer inte att komma till användning särskilt länge.

Spjälsäng och skötbord har jag hittat på ikea, så det ska vi köpa lite senare. Det är en vit spjälsäng och vitt skötbord med inbyggd hylla.

Om det är något med ni undrar är det bara att fråga!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback