pustar ut

Nu har vi grundmålat väggen i vitt, vilket inte var det lättaste då vi hade bristande utrustning så att säga. Men nu är det gjort och nu ska jag vänta tills detta lager torkar för att imorgon eftermiddag/kväll smacka på ett till lager med vitt, vänta över natten och på söndag måla på det ljusljusblå.
Jag längtar tills allt blir klart i rummet! Just nu känns allt så ofärdigt och fel. Jag längtar tills jag kan visa upp mitt rum, med bebishörnan där spjälsäng och skötbord kommer att stå, och sedan resten av rummet, allt självklart arrangerat utifrån bebis. Just nu står allt huller om buller, det är trångt och möbler står helt fel.
Men som sagt, om fyra månader MÅSTE det vara färdigt, och jag längtar tills dess. Då ska jag lägga ut bilder på hur fint det har blivit, som det självklart kommer att bli.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback