om vi ändå bodde i New York

Jag sitter här hemma och suktar efter en pizza med mozzarellaost, tomatsås, skinka, ananas och salami! Med extra mycket salami. Åh herregud vad gott det skulle vara. Men neeeej då, i stockholm är det inte öppet alla tider på dygnet, och inte finns det hemleverans. Eller har jag gått miste om något enormt? I så fall, säg mig vart detta finns!!
En sånn där liten kartong som dom äter i Sex and the city med kinamat skulle sitta sååå fint också! Nudlar med kyckling och soya och friterat och lite vårrullar!
Jag vill ha sååå gärna! Men nej, vi bor i outvecklade stockholm, sveriges huvudstad, och vi har inte ens hemleverans klockan kvart över elva en torsdagskväll. Jag skulle göra vad som helst för en god pizza som jag skulle betala en hundring för vid dörren.




Tips: Gå in på onlinepizza.se :D

2009-08-21 // 14:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback