min älskade bebis

Här har ni Mini! Jag blev tillbakaflyttad två dagar så imorgon går jag alltså in i vecka 19(18+0). Detta ultraljud var det vackraste jag varit med om och jag var så fylld av stolthet när jag tänkte på min knoddis som låg därinne och gapade, lipade, sög på tummen och sprattlade.

Senare ikväll annonserar jag könet, tills dess, gissa vad jag ska få!? Så får vi se hur många det är som har rätt!


Bilderna är klickbara!


Till höger ligger min älskling med ryggen uppåt
Till vänster ser man min lilla Minis fot!

Dessutom är båda bilderna copyrightskyddade, den som stjäl dessa bilder blir anmälda!


Kille?

2009-08-19 // 17:52:40

Flicka

2009-08-19 // 17:53:09

Pojke :)

2009-08-19 // 20:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback