längtar

Jag längtar tills på lördag då det är första ungmamma-mötet jag kan vara med på. Det ska bli roligt att få träffa några andra som befinner sig i någorlunda samma sits som mig. Däremot vet jag inte om jag kommer att lyckas komma i tid. Det är nämligen så att jag ska jobba i helgen.
Jag ska följa med min pappa på ett jobb, jag ska passa medverkande barn och undrhålla dem medan pappa undervisar deras föräldrar. Detta ska jag göra 11-15 under lördagen och 9-15 på söndag. Det är lättförtjänta pengar och roligt att få lära sig lite mer teckenspråk.
Så jag hoppas jag hinner tillbaka till stockholm från där vi ska vara tills klockan 17. Jag ska göra det bästa jag kan för att hinna. Annars får jag väl komma lite sent antar jag, såklart. Men jag måste tjäna pengarna jag får under helgen, de ska gå till att köpa mer bebissaker men även ett par mammajeans till mig.



ja det känns verkligen helt underbart, speciellt då vi båda är överens om att två barn räcker - och så får vi turen att få ett av varje kön desstuom =)

2009-08-26 // 20:29:33

Önskar att det fanns en ung mamma grupp här på Åland. Jag känner verkligen inga andra mammor. Eller ja.. en. men vi umgås inte längre.Så det är bra att du tar till vara på detta tillfälle :D

2009-08-27 // 10:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback