kort och dålig dag

Skulle egentligen upp klockan åtta imorse och åka ut i skärgården över dagen, men när jag vaknade av klockan kände jag mig dålig. Helt förstörd rättare sagt, helt slut. Så jag avbokade med papi och lade mig och sov igen, sov till drygt två.
Sedan dess har jag varit en sväng i farsta, köpt en fult linne och sitter nu hemma och känner mig hängig.
Har haft smärtor i magen idag, såpass att jag ringde till vårdguiden, där jag blev rådd till att vila och om det blev värre åka in. Men ännu har det inte blivit värre, så hoppas på att det lägger sig helt.


Här är jag innan vi åkte på båten för att åka till Gotland, man ser mig oftast med något att äta i händerna och munnen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback