jag vill inget annat


Såhär ser jag ut om kvällarna, lycklig men fundersam. Det är mycket som snurrar i mitt huvud, dygnet runt, men det blir mer påtagligt under kvällarna. Jag tänker på framtiden. Kommer mitt barn överleva? Hur kommer mitt liv med barn att bli? Blir jag en bra mamma? Hur gör vi med boende? Vad vill jag arbeta med när den tiden kommer? Skulle jag klara av att vara makeupartist? Kommer mitt barn leva så länge att hon hinner gå ut skolan? Vad kommer hon vara bra på, matte, historia, engelska eller svenska? Kommer hon få uppleva så tidig kärlek som jag gjort? Kommer vi kunna resa till Grekland såsom jag gjort under min uppväxt? Kommer hon få mina ögon eller sin pappas? Kommer vi bo kvar i stockholm eller köper vi ett hus på en ort där hus är billigare? Allt detta pågår i mitt huvud, och medan jag tänker allt detta spinner jag nöjt som en katt, för visst är detta mitt liv såsom jag vill ha det. Det är rörigt men jag vill inget annat!


» Carro

Ja ni ska fan heller flytta ifrån stockholm!!!

2009-08-20 // 22:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback