hösten som kommer

Dessa kurser ska jag läsa i årskurs tre, som är nu!

Engelska C                                             100p
Filosofi A                                                  50p
Historia B                                                 50p
Rörlig bild A                                            100p
Psykologi A                                              50p
Samhälle B                                              100p
Svenska B                                                50p
Religion A                                                50p
Skriftlig och muntlig kommunikation   50p
Filmkunskap                                            50p
Projektarbete                                          100p
Fotografisk bild B                                    50p


Summan av kardemumman: 800 poäng

Vissa kurser som ligger på höstterminen såsom Engelska C ska jag få be om att läsa i dubbel fart, så att den blir klar till jul. Jag får helt enkelt boka ett möte med personalen på skolan för att jobba fram ett schema som tillåter mig att läsa det mesta som jag kan dubbel fart jämfört med vad de andra eleverna gör. Sedan får jag nog ta några kurser till våren på distans.


vilken linje går du? =)

2009-08-23 // 15:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback