hoppsan

Jag somnade tio igår, och vaknade nu! Så jag kan i alla fall inte säga att jag inte sovit inatt.
Idag blir det ingen skola för mig för det är bara lekar med de andra årskurserna vilket jag bara blir irriterade på, för jag vill ägna min tid åt lektioner och läsa mina poäng så fort som möjligt.
Men globala gymnasiet ska ni veta, är en skola där dötid prioriteras framför effektiv lektionstid. Det spnderas åtskilliga timmar åt att "leka" visa applikationer på datorn i evigheter.

Senare under dagen ska jag självklart lägga upp en magbild, för det missade jag igår.


Jag hatar när det inte är seriöst. Utan istället för att lära sej skall man göra en massa lekar. Det kunde man väl ändå hålla på med på dagis?

2009-08-28 // 10:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback