händelselös dag

Ingenting speciellt har hänt idag, skola, håltimme, tillbaka till skolan och sedan hem.

Max ligger och mobbar mig, säger att det enda som blivit tjockt på mig är min mage, mina tuttar och min dubbelhaka. Buhuuuuu, tjocka Klara is in the house.. Han bara retas och tjurar.

Nu ska jag berätta hur många trappsteg det är om man ska gå allra längst ner i vår skola till dit vi har vårat klassrum: 133 fucking pinande jävla kuk-trappsteg! 133 steg som får en att vilja skjuta sig mellan ögonen varje gång man kommer upp! Jag flåsar som en kvinna på 400kilo när jag är framme vid mitt skåp!

Nu säger Max att jag inte får skriva "jävla kuk-trappsteg", för jag ska ju bli mamma. Haha, han är rolig han. Jag får passa på innan Mini kommer, inte sant? Och nu snärtar han mig med snöret till morgonrocken och säger "hihi, åh, sexigt". Han är knäpp.





Fråga om du får använda hissen då. det kommer ju bli asjobbigt när du blir höggravid.

2009-08-27 // 22:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback