en av de bästa dagarna i mitt liv

Jag blev väckt av tre rosor lika stora som två knytnävar tillsammans igår morse. Bråttom var det, upp skynda och duscha sa min kärlek till mig, vi skulle iväg! Det bar iväg på kamerajakt som slutade med att jag var helt slut för att jag inte kunde bestämma mig. Sedan hem, skynda skynda, lämna bilen och ta tunnelbanan in till okänd destination. Där blev jag bjuden på lunch, kärlek och ett kaos i mitt hjärta för oj vilken kärlek denna man ger mig.
Sedan promenera en sväng, jasså jaha vi ska på bio. Han hade reserverat två biljetter. Hämta biljetter och sedan strosa på stan ett tag. Han höll mig så hårt om livet så att jag inte ens om jag ville skulle kunna ta mig loss.
Bästa platserna i salongen ockuperade vi och på vägen hem fick jag låna hans tröja för jag frös som ett höstlöv i vinden. Där gick vi, två flinande fån och jag tackade om och om igen för en av de bästa dagarna i mitt liv.
Tätt omslingrade somnade vi, nöjda och belåtna, och det pirrade något fruktansvärt i magtrakten när han sömndrucken vände sig mot mig och tryckte sin alltid lika varma kropp mot min och snusade mig i nacken.



Åhhh, vilken dag och vilken man du har! undarar hur det kommer se ut när ni firar 4 år:) Han kan gärna dela med sig lite till min man, han ger väldigt mycket kärlek men han är mindre bra på att överraska! Kramar

2009-08-15 // 14:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback