duktigt klara

Övertygad om att vi hade en apelsinpress hemma gick jag ut i regnet, ner till ica och köpte apelsiner för 50 kronor. Jag vandrade hem med mitt paraply, kommer innanför dörren och går med mina nyköpa apelsiner till köket för att göra apelsinjuice som jag är så stört sugen på! Tror ni att vi hade en apelsin/juicepress hemma? NEJ! Åh vad jag blir besviken, jag som suktat efter nypressad apelsinjuice som en galning!
Så nu står jag här med runt 10 apelsiner som jag inte vet vad jag ska göra av! Surt, riktigt jävla surt säger jag bara.. Jag får testa att pressa för hand, men man får aldrig ut lika mycket juice då..



Vi har ju för i h-e en sådan?

2009-08-22 // 02:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback