det löser sig alltid?

Jag ringde grannarna och fick låna en juicepress av dem, och gud så gott det var. Men under denna graviditet så har jag målat upp bilder i huvudet på hur gott något skulle vara, sedan om jag får det är det aldrig så gott som jag målat upp i huvudet, tyvärr.
Nu har jag i alla fall druckit ett glas färskpressad apelsinjuice och sitter nu nöjd i soffan och suckar djupt. Vad ska jag göra ikväll? Max är på något race, sänni på en kräftskiva, karro på öland, mathilda svarar inte, syster är ute och pappa är och dansar. Det här är varför jag vill ha någon annan ungmami som man kan umgås med! Som man kan handla bebiskläder med, diskutera graviditet och barn.


man kopierar hela de som är i rutor..och klistrar in..står inte det beskrivet eller har ajg missat det?

2009-08-21 // 21:15:50
» C

Haha Klara, jag håller med dig om dem sista meningarna där :)

2009-08-22 // 10:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback