dagens planer

Idag har jag tänkt åka och köpa ansiktskräm och hårfärg faktiskt. Det är nämligen så att sedan jag blev gravid har mitt hår mörknat rejält, det som växer ut är mycket mörkare än resten. Visserligen har jag slingor sedan innan men nu är skillnaden inte ens snygg. Därför har jag bestämt mig för att tona håret lite mörkare. Jag vill inte bli mörkbrun men i alla fall mellanbrun, då jag blev rådd av min frisör att inte ge mig på ljusbrunt för det skulle bli för komplicerat och risken för att det skulle bli fult vore för stor.
Så nu ska jag försöka ge mig på att göra en hemma-toning och det slutar väl antagligen i kaos då det alltid lyckas bli fel, men jag kan inte lägga ner en lusing på att göra det hos frissan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback