bokat infomöte

Nu har jag bokat tid för ett infomöte hos försäkringskassan där de ska berätta om föräldrapenning. Jag har blivit rådd att gå på ett sådant för att få lite kött på benen och sedan ringa min kusin som nyligen fått barn för att hon ska reda ut alla frågetecken som hon säger att det mötet sätter i huvudet på en. Det känns som att det kanske är lite sent påtänkt, nämligen den 29 september, men allt annat var fullbokat. Jag har hört att papprerna som man skickar in tar det lång tid att få och att det r en massa strul hit och dit. Men det måste göras och nu är mötet bokat för mig och Max.
Bild från försäkringskassan


För mej har det gått snabbt att få alla papper, och det jag har undrat över har jag ringt och frågat om så har dom svarat bra och tydligt så det har inte varit svårt :)

2009-08-18 // 10:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback