avslöjande!

Vi blev alla motbevisade efter att vi trott att det varit en pojk som bor i min mage. Men det är en liten tös!! Jag är så fruktansvärt lycklig för att hon är frisk och för att hon kommer bli så vacker. Jag har alltid sett mig själv med en liten flicka som första barn, och här står jag nu. Hon kommer att bli så vacker, en blandning mellan min syster och max syster tänker jag mig. Oavsett hur hon blir kommer hon vara den vackraste flickan i världen!
Så nu får ni ÖSA på med flicknamn utöver de jag redan har. Och om ni inte orkar skrolla ner till listan uppdaterar jag den ännu en gång om någon minut!


Ska du få lika små fötter som din mamma när du är stor?


» Tova

Åhh hihi, vad fint. Jag fick cokså en sån bild på ultraljudet; en liiten fot ;)

Kul att ni ska få en tjej, jag har också alltid tänkt första barnet som en flicka. men det blir en pojke, 14:e januari är det beräknat :)

Tjejnamn är också mkt roligare att komma på ;)

2009-08-19 // 22:52:03

Åhh så fint! En liten flicka, så underbart! Jag tänkte gissa på det inna för din form på magen var samma som min systers så jag kunde tänka mig de:) Gud vad glad jag är för er skull. KRAMAR

2009-08-20 // 15:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback