sen kväll

Sitter i sängen nu och lyssnar på skottlossningen som pågår på tvn just nu. Max och en kompis till honom sitter och spelar något skjuta skjuta spel som mest bara låter förjävligt. De ska förövrigt upp klockan halv sex imorgon bitti för att åka till Romme över dagen, där de ska åka skidor.

Vi har under kvällen varit och blivit bortskämda hos svärisarna med trerättersmiddag. Man uppskattar mat man blir bjuden på mycket mer när man väl flyttat ifrån den lyxen det egentligen är.

Imorgon ska jag hem till min far för att äta middag med honom och lillasyster. Innan dess ska jag passa på att sova ut efter det att killarna åkt. Jag ska dessutom njuta av att det bara är två veckor kvar till beräknat datum imorgon.


Hur vågar du låta honom åka så långt bort nu när det är så nära? Antar att dom tar bussen från centralen och då är man ju borta hela dagen och kan inte komma därifrån om det nu skulle behövas. Risky risky säger jag bara..

2010-01-06 // 03:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback