vilka ord ska förklara?

Max är min andra halva, det har ni kanske förstått.
Han är den människa som har den största av inverkan på mig, som får mig lugn när jag behöver det, som tar död på mig när han sårar mig. Allt det beror på min kärlek för honom.
Ironiskt nog är det när jag ser andra förlora eller vinna nära som jag inser vilken tur jag har. Jag inser vilket privilegie det är att jag har en sån fin människa i mitt liv.
Jag skulle offra alla mina organ i kroppen för den människan, gå igenom vad som helst för hans säkerhet. Inte bara för att jag vill, utan också för att han är värd det, det är alltihop värt det.


» Zanna

så känner jag för min man med. han ää mitt <3 och kommer alltid vara. och jag är glad jag kommer få dela något så fint med mannen jag älskar som en bebis.



KRAM

2009-09-09 // 19:48:45
» Zanna

så känner jag för min man med. han ää mitt <3 och kommer alltid vara. och jag är glad jag kommer få dela något så fint med mannen jag älskar som en bebis.



KRAM

2009-09-09 // 19:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback