tankar angående mammaträffar

Jag har ju, som ni vet, varit på en ung-mamma/gravid träff där vi var sju tjejer som åt middag på en mysig restaurang och pratade bebisar och graviditet konstant i tre timmar. Detta arrangerade Love och det var riktigt lyckat. Nu är Love på sin sluttamp i graviditeten och visste inte om det skulle hinnas med någon fler träff innan hennes Oliwer skulle komma.
Därför tänkte jag att om inte hon hinner eller kan arrangera en träff tänkte jag göra det för en grupp av oss som kanske vill ses, kanske bio, fika eller bara träffas hemma hos någon.
Finns det ett intresse så kan vi kanske tillsammans försöka komma på något att göra och sedan styra upp en träff.

Så om ni är några som är intresserade, för jag vet att ni är några unga gravida som läser, kan ni lämna en kommentar här i bloggen med eran mail och just intresseanmälan.



» Finni

Nellie var fint :)

Jag gillar typ Leon, Lucas, Vincent men samtidigt vill jag ha något jättespeciellt då jag själv heter Finni liksom. (Fråga mig inte varför, min kära mor är knäpp!) Ett coolt namn som någon kändis har på sitt barn är Seven/Zeven, minns inte.



Hm okej, ja gud det skulle vara sjukt kul. Det är inte så lätt att prata med sina kompisar, även om dom försöker! Tycker vi styr upp någonting snart :)

2009-09-02 // 11:45:38

Jag hade gärna velat vara med, men får barn när som helst så jag tror inte jag kan riktigt nu, haha :p

2009-09-03 // 14:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback