slö som tusan

Satte klockan på tio i sju. Kom jag upp? Nej nej.. Gick istället upp när Max behövde gå upp och åt frukost med honom. Sedan fick han bråttom till praktiken och jag ställde mig i duschen. Spacklade mig och klädde på mig under ymnigt svettande och sitter nu i skolan på Psykologi.
Sitter och tänker på mat och besvikelsen bara kokar i huvudet på mig, för jag vet ju mycket väl att det antagligen blir någon vit pasta med sås, som vanligt.. "Vad är variation?" skulle säkert de i köket fråga om jag bad om det.

Var det värt att vara slö då? Självklart var det det.


Allvarligt, Globalas mat är typ asgod. Den kanske inte är skön för ögat men den brukar ju i alla fall smaka förträffligt.

2009-09-15 // 20:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback