planer

Sitter här och planerar inför framtiden, den snart kommande alltså.
Jag har fått reda på att en kompis kompis är bra på foto och kan tänka sig fota mig, Max och magen. Inför detta ska jag piffa upp mig rejält!
Tanken är att bli ännu mörkare i håret, köpa löshår för första gången någonsin. Detta vill jag ha gjort innan fotograferingen och sedan kunna rama in de fina bilderna som tas.
Är det någon som har erfarenhet av löshår? T.ex. vart det är bäst att köpa i Stockholm?
Det enda jag vet om är Taj Mahal där dom är svinotrevliga. Jag behöver brunt vågigt hår alltså.

Det ska bli kul att se skillnaden blir!


Cremeskuggorna är från MAD Minerals, som inlägget säger. ;) Ja vad ligger de på? Ingen aning helt ärligt.. Strax under hundra kronor st tror jag.



Tack för fina läsare vill jag säga!

2009-09-28 // 20:27:11
» Hanna

Köp äkta löshår för det som är fejk är inget bra, dessutom så blir det så slitet så att du måste klippa av det jätte ofta. Du kan inte göra så mycket med det. Men om du köper äkta så kan du platta det, locka det och så där. Du behöver tvätta det imellan åt, men inte så ofta. Dock bor jag inte i stockholm, men köp det på en frisörsalong, då får du bästa kvalié. Jag köpte mitt på frisörsalong för 800 kr och då fick jag massor av hår så att både min syster och jag kan ha det samtidigt. Och jag är jätte nöljd med det, det kommer hålla livet ut om jag sköter det ;)

Lycka till med håret och va roligt med lilla bebisen i magen :) Puss och Kram

2009-09-29 // 09:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback