nya bebissaker

Hittills är det detta vi köpt till Mini i magen. Det är mycket kvar men vi håller på oss!


Ett skötbord som jag inte vet om jag visat förr, nu med skötbordsmadrass+överdrag.


Såhär ser själva madrassen ut som är i plast.


Vi köpte ett tvåpack madrassskydd för 59 kronor, med rött och blått motiv.


Tio stycken tvättlappar för 29 kronor kändes som ett klipp.


För någon vecka sedan slog jag äntligen till och köpte ramar till världens finaste bilder på världens finaste Mini. De kostade 39 kronor styck tror jag på Gallerix.


Dessa är alltså lådorna som var tänkta att stå på hyllplanen men icke, de var för höga. Max där såg du!!


Får man fråga vart du hittat skötbordet? :) Ser riktigt bra ut!

2009-09-22 // 20:46:42

Säger du det? :) Var det längesedan du köpte det eller? Jag är nämligen på jakt efter ett jag med :) Ett som inte tar för mycket plats, men ändå med mycket förvaring!

2009-09-22 // 21:51:28
» Zanna

jag undrar oxå vart du köpt skötbordet ?? :)

2009-09-24 // 14:38:32

gud vilket fint skötbord du har! :)

2009-09-24 // 19:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback