nu så

Nu är jag hemma igen efter en non-stop helg. Jag har inte spenderat tid framför datorn tillräckligt länge för att uppdatera här.
Men helgen har varit intensiv och kantats med smärtor i bebismagen. Det är som om Mini rör sig så mycket så att jag liksom blir öm på insidan, så känns det.
I fredags gick jag på stan i säkert sju timmar och kom hem med ny bh med trosor och en tjocktröja som sagt.

Igår träffade jag söta Finni i stan för att äta massa glass och prata bebisar, vilket var extremt trevligt och skönt. En söt tjej som man förhoppningsvis ser mer av. Efter att vi skiljts åt mötte jag upp Sannisen och hennes syster och gick lite till på stan för att sedan åka hem till dom i några timmar.
Vid nio satt jag på tåget på väg hem för att möta Maxen. Hem till honom, se på film, äta AKO-kola(MUMS) och sedan däcka i sängen.
Imorse gick vi upp för att åka iväg och shoppa. Han sa att han skulle köpa något fint till mig, vad jag än ville ha. Men  tror ni jag hittade något? Icke picke pö, så vi åkte hem, haha!

Nu ska jag baka i några timmar med min älskade syster (länk finns till höger), se på Top Model och mumsa i mig bakverken som vi ska åstadkomma!

Så jag återkommer senare med bilduppdatering, anlitar syster som fotograf för att fota magen tänkte jag.


Pussssss alla söta söta människor


» Finni

Håller definitivt med om gårdagen! Det får vi göra om snarast :)

2009-09-27 // 18:08:24
» Finni

Håller definitivt med om gårdagen! Det får vi göra om snarast :)

2009-09-27 // 18:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback