negativitet

Jag har spenderat de senaste tre timmarna med en gammal vän, det visade sig vara mycket trevligt.

Nu sitter jag hemma och funderar över två kommentarer jag fått angående ett föregående inlägg. Där jag fått höra pikar och ord som gör mig förvirrad. Jag förstår inte människor som fokuserar på negativitet och elakheter. Konstruktiv kritik kan jag ta, det gör mig bara gott. Men elaka "upplysningar" förstår jag verkligen inte, på vilket sätt kan det kännas bra att vara dum mot någon, dessutom anonym. När folk kommenterar snällt finns där namn och de hyllas, men de elaka kommentarerna är anonyma. Är det bara fega människor som säger elaka och dumma saker? Vågar ni inte stå för det? Varför säger man det då? Då kan man väl lika väl vara tyst?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback