mammaträff

Igår träffade jag ju som sagt Finni(länk finns snart till höger). Det var trevligt och vill bara säga att om det är någon fler här som läser som vill göra oss sällskap någon dag och fika eller liknande är det bara att säga till mig eller Finni. Så kan hon och jag försöka styra upp något. Kanske lite bullbak hemma hos mig? Eller biobesök på någon snyft-film?

Det är bara att höjta till, så ska vi se om vi kan arrangera något preggo-möte!


Tack för din kommentar=) Ja jag har en tatuering, "Carpe Diem" står det. Om du går in i april så finns där närmre bilder!Kramar

2009-09-27 // 20:23:16

Hej!

Du frågade mig tidigare om jag var intresserad av mammagrupp och jag sa att jag var det, vart det riktigt aldrig av eller?

Kramar

2009-09-28 // 16:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback