längtar..

..tills senare idag! Klockan 17 är det mödravårdscentralen som gäller. Där ska vi mäta magen för första gången och förhoppningsvis lyssna på Mini's hjärtljud. Max är ju som sagt bortrest så jag tar med mig min älskade Sanne. Jag vill inte vara ensam om jag ska bli stucken så hon är den perfekta och självklara ersättaren.
Jag kanske inte ens behöver förklara hur mysigt det ska bli att få se hur hon växer och höra henne?


Hittade din blogg genom din msn. Såg "mammaklara.blogg.se" =)

2009-09-30 // 12:13:26

Lycka till på MVC! :)

2009-09-30 // 12:20:59

sv: Förstår det, jag gör också det! :)

Vad roligt att få höra hjärtljud. Är det första gången isf? :)

2009-09-30 // 12:26:32

Åhh.. Det är så härligt när man hör dem första gången. Då känns det verkligen att det är någon som lever i magen och att den mår bra.

Jätteskönt sen när man får lyssna varje gång för att höra.



Föresten, hörde du att jag, Morgan och Isa kommer ner och hälsa på i slutet av oktober? :)

Kraaam

2009-09-30 // 16:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback