jag lever

Ja, jag lever, allt står bra till.
Däremot så har jag haft fullt upp. Jag har sett till att hålla mig sysselsatt för att få saker gjorda här hemma. Så igår spenderades åt att vra på ikea med min prins och fixa lite till rummet. Där köptes skötbordsmadrass, madrasskydd, tvättlappar och två lådor som visade sig vara för stora för vårat skötbord. Vill ni se bilder?
Jag satt också barnvakt åt prinsessan, Max syster, och hon blir bara större och större. Sju år är hon nu, är lång till min tutthöjd och kan läsa sin egna läxa, sötfian.
Jag spenderade natten där inatt också, hemma hos min älskling. Däremot försov vi oss imorse, båda två. Ända tills klockan halv tolv sov vi, därför blev det ingen skola utan istället ikea igen. Där köptes säng till Maxens rum, äntligen!!
Sedan har kvällen spenderats med att fixa i hans rum, grinat lite, försonats och är nu hemma och gör inte mycket alls.

Igår kväll kände Max tydliga sparkar också, han är så söt när han känner Mini. Han drar efter andan som i chock och  håller sedan andan i väntan på nästa spark.


Bilder är alltid kul :)

2009-09-21 // 22:57:53

Klart vi vill se bilder :D Bra att du redan vart och köpt saker! Det är bra att vara ute i god tid. Varför bråkade ni? :( Men det var bra att ni blev sams igen!

2009-09-22 // 07:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback