jag är mamma

Nu har ryktet flygit över hela världen känns det som. Nyheten kanske är ett finare ord. För du är ju ny nu, i vår värld, inte bara ett rykte. Jag bär dig med stolthet och allt vad det innebär.
Hela världen stannar och tar ett djupt andetag när du sparkar inuti mig. Jag tappar all uppfattning om tid och rum. Det är likt känslan som när din pappa kysser mig eller håller om mig, men ändå inte. För det som får min värld att hålla andan när jag känner dig är moderlig kärlek. Jo för jag ser mig redan som din mamma, även om du fortfarande är där inne på insidan än så länge. Men jag är din mamma, jag ska aldrig svika dig och jag började vara din mamma så fort du blev till och jag kommer aldrig att sluta.
Det surrealistiska över att du finns är påtagligt och jag kan fortfarande inte riktigt förstå att jag bär på dig. Jag ser magen växa, jag känner dig sparka men jag kan fortfarande inte inse att du finns där inne. Jag vet, men kan inte förstå.

Jag älskar dig Mini


» Finni

Det tycker jag låter som en bra idé! När passar dig?

2009-09-19 // 00:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback