jag älskar dig Mini



Hej Mini, idag är du 21 veckor och två dagar gammal. Det är knäppt hur mycket jag känner för dig, och fortfarande så älskar jag dig mer och mer för varje dag som går. Folk påpekar hur stor magen är och frågar jämt hur mycket jag gått upp, då svarar jag att det spelar ingen roll hur stor jag är eller bli, hur mycket jag går upp. Det är nämligen så att nu har jag gett dig min kropp, så ta all det utrymme du behöver, jag ger dig allt det du behöver. Behöver jag gå upp 20 kilo så gör jag det för dig älskade Mini.
Din pappa lägger ofta instiktivt sin hand på dig när han sover, jo för nu känner han att han måste skydda dig. Han pussar på dig också, men det visste du nog redan. Jag ser på honom att han är nervös men att han längtar. Det ska du veta, och även att jag längtar efter dig. Men stanna där inne i magen och bli stor och stark, stanna så länge du vill, bara du överlever och mår bra.

Jag älskar dig Mini.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback