gråter

Sitter och gråter när jag ser en bebis födas, tänk att snart är det vår tur. Tänk att om fyra månader är jag och Max föräldrar till ett barn. Jag och Max har tillsammans gjort det finaste som någonsin kommer hända oss.
Tårarna bara rinner när jag ser den lilla flickan födas, verkligheten slår en i ansiktet. Jag ska bli mamma, Max ska bli pappa.
Gläder mig över att jag har Max, som kommer vara den finaste pappan i världen. Om lite mer än tre månader är vi på förlossningen och jag pustar och stånkar medans han står och väntar på sin dotters födelse.


» Finni

Klara titta vad jag lyckades fånga på film!! Kolla min video på bloggen. Han sparkar sönder mig, haha.

2009-09-29 // 19:24:45
» Finni

:D

Snart kommer våra bebbar!

2009-09-29 // 19:28:10

Gissar på att du såg Unga mödrar då jag också satt och tjöt till det nyss. Så hilma underbart! Längtar tills jag kan få vara där. KRAM

2009-09-29 // 19:29:06

Var det möjligen Unga mödrar du kikade på? Även jag blev alldeles tårögd och började t.o.m att längta efter min förlossning. Hennes såg inte så smärtsam och hennes gläde spred sig ut genom tvn :D

2009-09-29 // 20:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback