framtidsplanerna

Som det ser ut nu ska jag nu i höst plugga i vanlig takt, förutom två kurser som är på 100 poäng var vilket betyder att de får gå i dubbelfart antagligen. Men det gör mig ingenting alls, det känns bara skönt att få så pass mycket gjort.
Sen är jag mammaledig under våren när Mini kommer och ska bara till skolan kanske en gång i veckan för att avstämma med mina lärare angående några lösa uppgifter jag tänkt göra under våren.
Sen ska jag tillbaka höstterminen 2010 för att läsa fem kurser som sammanlagt är 350 poäng som komvuxkurser men fortfarande som inskriven på Globala gymnasiet.
Summan av kardemumman är att jag till jullovet 2010 kommer ha ett fullständigt gymnasiebetyg och vara klar med min gymnasieutbildning utan några icke godkänt.
Det kommer kanske bli intensivt och kämpigt bitvis, men det känns som om jag har kontroll på läget och att det kommer att gå fint. Det kommer alltihop vara värt det och jag kommer ha en vacker dotter att komma hem till.

Så nu känns det ännu mer meningsfullt att gå till skolan om dagarna!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback