framme nu

Nu är jag i skolan igen, precis som alla andra dagar. Jag gick upp vid nio och ödslade alldeles för lång tid på sminket idag- bild kommer senare.
Sitter nu på historialektion och förstår ingenting, för jag var ju tvungen att avbryta stadsvandringen igår pga att jag fick så ont i magen när jag gick så mycket.
Igår låg Maxen och pratade med magen, han berättade att han älskar henne och sa att hon måste förstå att hon måste stanna på jorden och överleva. Han råkade svära då och då och då sa jag "Men kan vi vänta kanske 17 år med att yttra sådana ord i närheten av henne?" och då ändrade han ordvalet. Han är så söt är han.


Ännu en fotouppgift där jag skule förklara mig själv i bilder.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback