ergonomi


Nu när jag troligtvis lider av foglossning, börjar tankarna om komfort och underlättande för kroppen smyga sig allt närmare. Däremot vill jag inte trampa runt i ett par, som jag kallar dom, "civ-skor" alltså civilpolisskor, ni vet joggingskor. Då är dessa skor ovan ett bra alternativ, de är uppbyggda och stabila, inte direkt som mina platta tygskor från H&M. Denna modell finns i många olika färger, och jag är ju svag för rosa men funderar ändå på att ha ett par helvita som dessa då det är lätt att använda till allt.
Dessa borde dessutom vara mer skonsamma för mina fötter, knän och bäcken och underlätta när jag går mycket. De går loss på 1299 kronor, men borde väl vara värda det?


Klart det är värt det! Det kommer nog underlätta smärtan och så :) Hoppas din foglossningar inte håller i sej så länge.

2009-09-02 // 22:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback