dött

Jag har varit uppe sedan halv elva och sysselsatt mig med att fixa här hemma. Jag har målat om på nedervåningen, städat hela pannrummet, lackat mitt golv lite och ätit blodpudding.
Jag har hållit igång som en duracellkanin och nu sitter jag nervarvad i soffan och ugglar. Äter rostade mackor med smör och dricker cola.. Herregud vad jag behöver rycka upp mig.
Slog mig nyss att jag inte tvättat mitt hår på alldeles för länge och att jag har färgfläckar över hela kroppen. Att raka benen skulle inte heller sitta helt fel. En upprustning helt enkelt, helrenovering rättare sagt.

Pappa är och dansar och Max meckar som vanligt. Jag sitter ensam hemma och gör ingenting framför en dålig film på tv..


Hur är dina foglossningar nu?

2009-09-13 // 18:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback