dagen


Såhär trött var jag när jag gick upp imorse.. Jag kan med handen på hjärtat säga att jag känner likadant nu, efter att ha somnat runt sex och vaknat igen för tio minuter sedan. Jag är inte samma människa som orkar hålla igång en hel dag vandrandes på mina små fötter.
Shoppingen blev halvhjärtad, tyvärr, då jag fick en släng av illamående och hjärtklappning igen. Men jag har kommit hem med ett fint underklädesset i rosa från Cubus och en svart tjocktröja från Carlings.
Tips för alla er som letar kläder: på Carlings är det just nu halva priset på alla överdelar(jackor, linnen, t-shirts, hoods, ALLT) vilket är helt otroligt.


» zanna

stackare.

2009-09-26 // 10:11:05

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Bl.a kan du vinna en årsförbrukning från Garnier.

Värde: 1500:-

Tävlingen avslutas imorgon så passa på :)



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-26 // 15:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback