bevara det bästa

Är det något jag har haft med mig under dessa tre och ett halvt åren är det där pirret för Max. Visserligen finns det inte där hela tiden men när jag snuddar vid tanken att han kommer hem imorgon från sin resa pirrar det i magen. Likt känslan jag kände när jag såg honom i andra änden av korridoren i åttan längtar jag nu när jag vet att han kommer fram imorgon förmiddag.
Det pirrar i hela kroppen och jag bara längtar efter att få sjunka in i hans armar och ta ett djupt andetag och andas in hans lukt som jag känner så väl.

Imorgon kommer min älskling hem igen, och jag sitter och studsar i soffan av bara tanken på att han snart är hemma igen.


» Zanna

vad mysigt det låter !! Jag har vart tillsammans med min kille i snart tre år. Och i våras åkte han iväg och jobba och låg ute i fem dagar. Och jag var så sjukt pirrig när han väl skulle komma hem. Och när han väl kom in genom dörren så kändes det som det var typ tredje gången jag sett honom.



Det är sjukt hur man kan älska någon så mycket <3



KRAM

2009-10-01 // 12:03:27

Åh.. jag är så glad för alla blivande mammor, det är så underbart att se eran glädje i beben:)

Jag och min pojkvän blev ihop i samma ålder som er, jag gick i åttan, han i 9an..nu är ja visserligen ett år äldre än dig, så vi är inne på vårt 5e år nu. finns det något bättre än kärlek?

2009-10-01 // 13:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback