angående min skolmat

Fick en kommentar igår om Globalas skolmat. Jag säger inte att alla andra måste tycka som mig. Jag säger inte heller att det är äcklig mat varje dag. Men jag personligen står mig inte på maten, för det mesta får jag bara ont i magen av allt bröd man är tvungen att äta för att bli mätt för att jag kan inte äta oändligt med ris och pasta med någon sås på.
Jag anser inte att vi får tillräckligt med protein heller. Vi får keso kanske varannan dag, samma sak är det med bönor. Det här är inte tillräckligt för att jag ska stå mig på maten, jag blir helt matt och seg vid sista lektionen på dagarna.
Jag har förståelse för de som tycker om maten, det finns väl någon anledning. Men jag måste inte tycka om maten för det.


hej! får ni nån speciell kost eftersom ni får så konstig mat? man måste väl få korv fisk eller kött till pasta o ris? o: hehe bara undrar:) katarina

2009-09-17 // 07:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback