Vecka 24 (23+0)

Idag går vi in i vecka 24! Nu känner jag mig äntligen verkligen gravid. Kolan sparkar en väldigt massa nu och gör dig som mest påmind tidigt på morgonen och sent på kvällen!
Snart kan jag inte ligga på mage längre alls och magen känns lite i vägen annars också.
Jag har varit helt slut i kropp och knopp men det känns som om järntabletterna hjälper lite. Jag känner av foglossningen framförallt när jag jobbar.
I helheten mår jag bra! Är mer trött den här gången men det är inte märkligt med tanke på att jag dessutom har en snabb treåring att mysa med!

I måndags var det prick fyra månader kvar till beräknad födsel och prick tre månader tills jag slutar jobba. Längtar!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback