Nyårslöften?

Har inte tänkt så mycket på mina nyårslöften, brukar aldrig ha några och de få jag haft har jag aldrig hållit. I år har jag två som jag verkligen vill förverkliga, som jag SKA förverkliga.

- Spendera så mycket kvalitetstid med Louisa som möjligt. Hitta på roliga och annorlunda saker så att hon inte känner sig åsidosatt i bebisruschen.

- Bli vältränad och ligga på max 60 kilo i tid till min 22 årsdag. Är det realistiskt?


Har ni några nyårslöften?



Jag tror att det är realistiskt om du verkligen vill :) Mitt enda löfte är att vara snällare mot mig själv, i alla lägen.

Svar: Jag hoppas det :)det låter som ett vettigt nyårslöfte!
Klara

2013-01-01 // 16:17:53

Har ni berättat för Louisa än att hon ska få ett syskon?

2013-01-01 // 17:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback