Back to normal

Jag är dålig i migrän igen. Joy to the freaking world. Någon som vet något medicin man får ta som gravid under migrän?

I alla fall, idag öppnar förskolan igen så dit ska Lollan i några timmar idag. Jag måste sova för att bli av med huvudvärken tror jag. Moster hämtar monstret på förskolan vid halv tre någon gång, till Louisas stora glädje.



eeze skall undvikas vid graviditet och ej användas de sista tre månderna alls. så du kan nog ta två stycket och sen försöka sova bort migränen! två brukar räcka för mig även om man kan bli lite seg i skallen efteråt så är migränvärken borta :)
lycka till

2013-01-07 // 13:41:26

Hej! Grattis för Bullen!

Brukar aldrig kommentera i en blogg men måste, nästan för första gången. Jag har själv inte migrän men vet att det är sjukt jobbigt och har kompisar som blivit av med det med hjälp av ett halsband. Låter sjukt, jag vet, men det är grymt!

Det funkar på ett naturligt sätt och har därför inga biverkningar och du kan självklart använda det när du är gravid. Skriv till mig på Facebook om du vill testa! :) lycka till med allt!

2013-01-07 // 21:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback